مهندس نفت یا کامپیوتر

یادداشت های یک عدد مهندس !!

مهندس نفت یا کامپیوتر

یادداشت های یک عدد مهندس !!

مهندس نفت یا کامپیوتر

یک مهندس نفت خسته . . .

+ آپدیت تیرماه 97 : تغییر رشته به مهندسی کامپیوتر

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خرخون کی بودی تو ؟

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ق.ظ
اینطوری که دارم پست اول رو میبینم انگاری خیلی ناراضی بودم !
همش اه و ناله الکی، ریاضی یک رو شدم 18 و خورده ای...خر خون بودما خرخوووووون !
الانم بد نیست و هر از گاهی خرخونی میکنم ولی از وقتی رفتم کامپیوتر نمیدونم چرا شل شدم، حال و حوصله ندارم.
انگار کل هدف من از اومدن به دانشگاه همون تغییر رشته بود از نفت به کامپیوتر و بعدش شل کردم.

هر ترم داره معدل کم تر و کمتر میشه. خدا کنه این ترم اینطوری نشه !

بعد از آخرین پست من خیلی اتفاق ها افتاده . . . و مهمترینش هم همون مرگ خاشقجی بوده !

راستی هر کی این پس رو می بینه ته این جا بنویسه ببینم از چی بگم براتون ؟ زندگی، درس، کنکور، خاطره😜 یا اصلا حرف نزم.

سوال هم دارید بپرسید بالاخره شما با یک اندک ترم طرف نیستید الان، گرمی و سردی روزگار چشیدم.
  • Tired Oil Engineer : TOE

ارشد مستقیم

خر خون

معدل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی